• Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
41,50

Handboek Marketing 4.0

digital, data-driven, direct

9789024400584
Gratis verzending
EUR 41.50 9789024400584 41,50
  • Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0.

Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing.

Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.

Over de auteur

Paul Postma (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Paul Postma
ISBN 9789024400584
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Paul Postma Marketing Consultancy
Gewicht 880 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 23-01-2018
Afmeting 240 x 170 x 21 mm
Aantal bladzijdes 452