• Op werkdagen vr 18:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending boven 20,-
  • Gratis jubileumkalender

Marketing en sales

12-09-2016

Waarom integere types niet aan marketing doen

Waarom integere types niet aan marketing doen
Terecht of onterecht: menig trainer, coach of adviseur is vies van marketing. Dienstverleners willen marketing nog weleens associëren met schreeuwerige types die je voor een veel te hoge prijs iets aansmeren wat je niet echt nodig hebt. Zo iemand willen ze niet zijn. Marketing is in hun ogen gelijk aan een façade van té mooie praatjes, loze beloften en grote lichtgevende letters.
Lees meer
13-06-2014

Pitch je product

Wat lever jij voor product? Dat moet je feilloos aan je potentiële klanten kunnen uitleggen.
Lees meer
13-06-2014

Klantgerichte telefoontips

Tips voor klantgericht telefoonverkeer!
Lees meer
13-06-2014

Focus op fans

Als een merk zich wil onderscheiden, moet het opmerkelijk, authentiek en interessant zijn. Want wat bijzonder is, is de moeite waard om over te praten. Wanneer een merk verrast, verleidt, boeit en bindt, creëert het trouwe fans. Dat is de visie die Wil en Yara Michels uitdragen in hun boek Focus op fans.
Lees meer
13-06-2014

Don't make me think

Steve Krug is een begrip in de internetwereld. Zijn boek Don’t make me think is de bijbel voor iedereen die zich professioneel met websites bezig houdt. Simpelweg omdat het de gebruiker, dus de klant, centraal stelt. Want als er voor die klant ook maar iets onduidelijk is op je site, is hij weg. Hoog tijd dus dat dit enorm succesvolle boek, en zijn opvolger, in het Nederlands vertaald werden.
Lees meer
13-06-2014

De grootste vooroordelen over verkopers

Wetenschappers zijn verstrooid, bestuurders van grote bedrijven zijn zakkenvullers en verkopers zijn tot in de puntjes verzorgde aalgladde slijmjurken. Vooral dit laatste beroep heeft het flink te verduren als het om vooroordelen gaat.
Lees meer
13-06-2014

Klanten hebben de regie in handen

De laatste jaren is er nogal wat veranderd in de manier waarop organisaties zaken doen en marketing bedrijven. Klanten krijgen het steeds meer voor het zeggen. Ze willen het gevoel hebben dat een bedrijf oprechte aandacht, interesse en respect voor hen heeft.
Lees meer
13-06-2014

Klanten laten zich niet langer in de luren leggen...

... door slimme marketingcampagnes. Als de ervaringen van klanten niet stroken met de gecreëerde verwachtingen, haken ze massaal af. Beleving en  verbondenheid met een merk worden in toenemende mate bepaald door wat andere klanten te zeggen hebben over een bedrijf tijdens informele gesprekken en op internet (forums, weblogs, sociale netwerken). De traditionele marketinginvalshoek is in de huidige ‘2.0 maatschappij’ niet meer effectief.
Lees meer
13-06-2014

Klantgerichte basishouding

Vraag iemand hoe hij met een klant omgaat en hij zal zeggen: 'De klant is koning'. Maar hoe behandel je deze 'koning' nu in de praktijk? Want, behalve dat hij koning is, komt een klant natuurlijk altijd van rechts ... Maar ken je alle 'klantverkeersregels' nog wel?
Lees meer
Copyright 2017 - Sitemap