Big bang disruption
strategisch omgaan met disruptieve innovatie
Gratis verzending
EUR
25.99
9789047007678
https://www.thema.nl/boek-big-bang-disruption/
25,99
- Levertijd 2-3 werkdagen
- Klanten geven THEMA een 9.3/10
Samenvatting
Gevestigde bedrijven lopen groot gevaar. Met name de bedrijven die een uitgekristalliseerd proces of een specialistisch product hebben, kunnen zomaar ingehaald worden door een nieuwkomer op de markt, die met goedkope technologie of een ander proces dezelfde of zelfs hogere kwaliteit biedt. Dit is het proces van Big Bang Disruption. De bekendste voorbeelden zijn Booking.com, dat reisbureaus overbodig maakte (en nu zelf lijkt te worden ingehaald door Airbnb), en Amazon, dat de traditionele boekhandel en uitgeverij ondermijnt. Een gevestigd bedrijf is echter niet automatisch gedoemd bij de komst van een nieuwe speler in de markt. In dit boek geven de auteurs twaalf strategieën om een aanval van een nieuwkomer te pareren of voor te zijn. In de traditie van Michael Porter en Clayton Christensen beschrijft dit boek het nieuwe paradigma voor bedrijfsstrategie en is daarmee een must voor ondernemers, marketeers en bedrijfseconomen.
Over de auteur
Larry Downes (Auteur)
Paul Nunes (Auteur)
Daniel Lagin (Illustrator)
Specificaties
Auteur(s) | Larry Downes, Paul Nunes, Daniel Lagin, Elles Assink-Kroon |
ISBN | 9789047007678 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Atlas Contact, Uitgeverij |
Gewicht | 436 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 14-10-2014 |
Afmeting | 231 x 149 x 22 mm |
Aantal bladzijdes | 300 |