• Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
37,50

De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame

9789492493941
Gratis verzending
EUR 37.50 9789492493941 37,50
  • Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

(note; dit boek heette voorheen 'Seks, humor en het beloofde land', maar heeft de nieuwe titel 'De 33 beste psychologische beïnvloedingstrucs uit de reclame' gekregen. De inhoud van het boek is hetzelfde gebleven!)

We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden.

In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Dit boek opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.

Over de auteur

Marc Andrews (Auteur)

Rick van Baaren (Auteur)

Matthijs van Leeuwen (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Marc Andrews, Rick van Baaren, Matthijs van Leeuwen
ISBN 9789492493941
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Maven Publishing
Gewicht 517 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 06-03-2020
Afmeting 231 x 170 x 17 mm
Aantal bladzijdes 208