• Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
18,99

Het merk ik

9789000325900
Huub van Zwieten (Auteur), Mark van de Grift (Auteur)
Dit boek helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend neer te zetten.
  • Dit boek helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend neer te zetten.
EUR 18.99 9789000325900 18,99
  • Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.1/10

Samenvatting

  • Leer jezelf onderscheidend neer te zetten
  • Al meer dan 12.000 exemplaren verkocht
  • Talentbranding voor een succesvolle carrière
Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen je huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het cruciaal jezelf zowel professioneel als persoonlijk te onderscheiden. Het merk ik® helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend neer te zetten.

Sinds 2005 werden er al meer dan 12.000 exemplaren van Het merk ik® verkocht! De invloed die Het merk ik® had op mensen die ermee aan de slag gingen is terug te lezen in het nieuwe hoofdstuk '5 jaar TalentBranding-cases in de praktijk'.

Over de auteur

Huub van Zwieten (Auteur)

Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Hij schreef acht boeken over persoonlijke ontwikkeling, is radio- en krantencolumnist en geeft lezingen.

Mark van de Grift (Auteur)

Mark van de Grift heeft als merk -en marketingspecialist een bedrijf dat sociale (persoonlijke) merken adviseert en bouwt (Drbrand.nl). Hij werkte o.a. voor Red Bull, diverse reclamebureaus en Deloitte.

Specificaties

Auteur(s) Huub van Zwieten, Mark van de Grift
ISBN 9789000325900
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum
Gewicht 341 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 06-03-2013
Afmeting 215 x 140 x 15 mm
Aantal bladzijdes 216