Personal branding in turbulente tijden
Onderwerpen: Inspiratie & Motivatie
, Persoonlijke ontwikkeling
5
1
5
- Uniek profileren, buitengewoon presteren.
- Personal branding is een diepgaande en creatieve aanpak om jezelf en je bedrijf op een authentieke manier te presenteren
- met veel ideeën en oefeningen
Gratis verzending
20,95
- Vóór 23.00 besteld, morgen in huis
- Gratis verzending boven €20,-
Samenvatting
Personal branding is een diepgaande en creatieve aanpak om jezelf en je bedrijf op een authentieke manier te presenteren en bij de ander een beeld op te roepen dat aansluit bij je wensen, talenten en ambities. Hoe je een ‘brand’ wordt, en waarom dat steeds noodzakelijker is in onze professionele wereld, tonen de auteurs overtuigend aan. En niet alleen dat; in deel twee van Personal Branding in turbulente tijden leer je bovendien hoe je dat in de praktijk aanpakt.
Over de auteur
Cees Harmsen
Cees Harmsen heeft een diepgaande kennis van trends en ontwikkelingen in de organisatiewereld. Dit gedachtegoed vertaalt hij graag in prikkelende presentaties en wervelende workshops. Zijn personal brand staat vermeld op zijn visitekaartje: mindsetter. Professionals en organisaties verder helpen bij het ontwikkelen van een mindset die leidt tot succes in turbulente tijden.
Cees is psycholoog, socioloog en auteur van diverse boeken en artikelen over innovatief timemanagement. Hij heeft vijfentwintig jaar (internationale) ervaring als motivationele spreker en mindsetter en is eigenaar van Novitijd. Zijn levensmotto is een uitspraak van George Bernard Shaw: Het leven is niet bedoeld om jezelf te vinden, maar om jezelf te creëren.
Cees is psycholoog, socioloog en auteur van diverse boeken en artikelen over innovatief timemanagement. Hij heeft vijfentwintig jaar (internationale) ervaring als motivationele spreker en mindsetter en is eigenaar van Novitijd. Zijn levensmotto is een uitspraak van George Bernard Shaw: Het leven is niet bedoeld om jezelf te vinden, maar om jezelf te creëren.
Rolf Rosenmoller
Rolf Rosenmöller heeft de afgelopen jaren een vaste plek verworven als adviseur en trainer rondom het thema leiderschapsontwikkeling. Rolf, bij wie de ondernemersgeest door de aderen vloeit, is een netwerker die zich vol energie richt op een grote diversiteit aan organisaties. Zijn missie is om organisaties en hun professionals te inspireren om: ‘de beste versie van zichzelf in de wereld te zetten’. Dit resulteert in unieke, gepassioneerde en confronterende workshops. Verder vermeldt Rolf zijn CV een studie aan de London School of Foreign Trade, verschillende management functies, waarvan de laatste vijf jaar als directeur van Itasc Nederland.
Specificaties
- Auteur(s)Cees Harmsen, Rolf Rosenmoller
- ISBN9789058717894
- UitvoeringPaperback
- Gewicht455 gr
- TaalNederlands
- Verschijningsdatum23-04-2013
- Afmetingen240 mm x 170 mm x 12 mm
- UitgeverijUitgeverij Thema
- Aantal bladzijdes184