• Op werkdagen vr 18:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending boven 20,-
  • Gratis jubileumkalender
Personal branding in turbulente tijden Personal branding in turbulente tijden

Personal branding in turbulente tijden

5 1 5
  • Uniek profileren, buitengewoon presteren.
  • Personal branding is een diepgaande en creatieve aanpak om jezelf en je bedrijf op een authentieke manier te presenteren
  • met veel ideen en oefeningen
19,95
Vr 18:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

Personal branding is een diepgaande en creatieve aanpak om jezelf en je bedrijf op een authentieke manier te presenteren en bij de ander een beeld op te roepen dat aansluit bij je wensen, talenten en ambities. Hoe je een ‘brand’ wordt, en waarom dat steeds noodzakelijker is in onze professionele wereld, tonen de auteurs overtuigend aan. En niet alleen dat; in deel twee van Personal Branding in turbulente tijden leer je bovendien hoe je dat in de praktijk aanpakt.

Over de auteur

Cees Harmsen

Cees Harmsen heeft een diepgaande kennis van trends en ontwikkelingen in de organisatiewereld. Dit gedachtegoed vertaalt hij graag in prikkelende presentaties en wervelende workshops. Zijn personal brand staat vermeld op zijn visitekaartje: mindsetter. Professionals en organisaties verder helpen bij het ontwikkelen van een mindset die leidt tot succes in turbulente tijden.

Cees is psycholoog, socioloog en auteur van diverse boeken en artikelen over innovatief timemanagement. Hij heeft vijfentwintig jaar (internationale) ervaring als motivationele spreker en mindsetter en is eigenaar van Novitijd. Zijn levensmotto is een uitspraak van George Bernard Shaw: Het leven is niet bedoeld om jezelf te vinden, maar om jezelf te creëren.
 
Bekijk alles van Cees Harmsen

Rolf Rosenmoller

Rolf Rosenmöller heeft de afgelopen jaren een vaste plek verworven als adviseur en trainer rondom het thema leiderschapsontwikkeling. Rolf, bij wie de ondernemersgeest door de aderen vloeit, is een netwerker die zich vol energie richt op een grote diversiteit aan organisaties. Zijn missie is om organisaties en hun professionals te inspireren om: ‘de beste versie van zichzelf in de wereld te zetten’. Dit resulteert in unieke, gepassioneerde en confronterende workshops. Verder vermeldt Rolf zijn CV een studie aan de London School of Foreign Trade, verschillende management functies, waarvan de laatste vijf jaar als directeur van Itasc Nederland.
 
Bekijk alles van Rolf Rosenmoller

Reviews

Schrijf zelf een review
5 1 5

Jezelf goed in de markt zetten.

|
'Vaste mensen, in vaste banen, met vaste patronen zijn het probleem van morgen'. aldus de directeur van een van de grootste uitzendorganisaties. Werknemers kunnen zich geen afhankelijke opstelling meer permitteren. Men zal in zichzelf moeten inverteren en de werkgever daarop attenderen. In het eerste deel van dit boek informatie en adviezen ten aanzien van de noodzaak van loopbaanontwikkeling. Het tweede deel bevat oefeningen (met invulruimte) en ideen om zichzelf als personal brand te presenteren. Hoe val je op tussen al die tientallen andere sollicitanten? Wat maakt jou als werknemer bijzonder geschikt om een bepaalde klus te klaren? Hoe onderscheid je je als bedrijf van de concurrenten?Een inspirerende vormgeving met veel illustraties die de tekst functioneel ondersteunen, maar ook de aandacht vasthouden.Het boek is eerder verschenen in 2008 onder de titel 'This is your wake-up call'. Deze nieuwe uitgave gaat dieper in op de gevolgen van de crisis met adviezen om daar als werknemer en ondernemer zo goed mogelijk op te anticiperen. Vervanging is aan te raden.
Recensent: Karin Wylick...
Lees meer

Specificaties

  • Auteur(s)Cees Harmsen, Rolf Rosenmoller
  • ISBN9789058717894
  • UitvoeringPaperback
  • Gewicht461 gr
  • TaalNederlands
  • Verschijningsdatum23-04-2013
  • Afmetingen240 mm x 170 mm x 12 mm
  • UitgeverijUitgeverij Thema
  • Aantal bladzijdes184
Copyright 2017 - Sitemap