• E-book, direct leverbaar
9,99

Big bang disruption (E-book)

strategisch omgaan met disruptieve innovatie

9789047007685
E-book
EUR 9.99 9789047007685 9,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Samenvatting

Gevestigde bedrijven lopen groot gevaar. Met name de bedrijven die een uitgekristalliseerd proces of een specialistisch product hebben, kunnen zomaar ingehaald worden door een nieuwkomer op de markt, die met goedkope technologie of een ander proces dezelfde of zelfs hogere kwaliteit biedt. Dit is het proces van Big Bang Disruption. De bekendste voorbeelden zijn Booking.com, dat reisbureaus overbodig maakte (en nu zelf lijkt te worden ingehaald door Airbnb), en Amazon, dat de traditionele boekhandel en uitgeverij ondermijnt.

Een gevestigd bedrijf is echter niet per se verloren bij de komst van een nieuwe speler in de markt. Dit boek biedt twaalf strategieën om een aanval van een nieuwkomer te pareren of voor te zijn. In de traditie van Michael Porter en Clayton Christensen beschrijft dit boek het nieuwe paradigma voor bedrijfsstrategie – en is daarmee een must voor ondernemers, marketeers en bedrijfseconomen.

Over de auteur

Larry Downes (Auteur)

Paul Nunes (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Larry Downes, Paul Nunes, Elles Assink-Kroon
ISBN 9789047007685
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Atlas Contact, Uitgeverij
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 22-10-2014
Aantal bladzijdes 212