• Op werkdagen vóór 18:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending boven €20,-
Feedback geven en ontvangen (E-book)

Feedback geven en ontvangen (E-book)

  • Basisvaardigheden communicatie voor zorg & welzijn
  • Vakkundige bewerking voor de zorgsector van de bestseller Feedback
  • Voorbeelden van professionele gesprekken en omgaan met klachten van cliënten
9,99
  • Direct leverbaar
  • Gratis verzending boven €20,-

Samenvatting

Op een goede manier feedback geven is een van de lastigste aspecten in de communicatie. De een durft het niet en houdt liever zijn mond, de ander flapt er van alles uit zonder überhaupt na te denken. Geen van deze twee manieren functioneert natuurlijk. En dat is jammer want alleen door commentaar te krijgen, kun je iets veranderen aan je gedrag.

Open communicatie is essentieel

Vooral in de zorg, waar veel medewerkers in teams werken en dus erg afhankelijk zijn van elkaar, is open communicatie essentieel voor (top)prestaties. Dit boek gaat over commentaar geven en krijgen en over de angst en de emoties die daarmee gepaard kunnen gaan. Je leert hoe je commentaar kunt geven zonder anderen te kwetsen of af te kraken.

Of het nu om collega’s, cliënten of je leidinggevende gaat, met Feedback geven en ontvangen verbeter je je eigen communicatie en die van de mensen om je heen.

Over de auteur

Marieta Koopmans

Marieta Koopmans is sociaal psycholoog en werkt zelfstandig als individuele coach van managers onder de naam C'enter.
Bekijk alles van Marieta Koopmans

Reviews

Schrijf zelf een review
Er zijn voor dit boek nog geen recensies geschreven.

Specificaties

  • Auteur(s)Marieta Koopmans, Groothuis Ron
  • ISBN9789058717139
  • UitvoeringEbook
  • TaalNederlands
  • Verschijningsdatum19-12-2015
  • Afmetingen x x
  • UitgeverijUitgeverij Thema
  • Aantal bladzijdes118
Copyright 2019 - Sitemap - Cookie instellingen