• Op werkdagen vr 18:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending boven 20,-
Marketingplan voor niet-marketeers Marketingplan voor niet-marketeers

Marketingplan voor niet-marketeers

  • Rolf Oostra
Onderwerp: Communicatie
3 1 5
  • Alle basics van het marketingplan overzichtelijk bijeen
  • Onmisbaar voor wie (een beetje) met marketing te maken heeft, maar geen marketeer is
  • Inclusief praktijkcase SWOT-analyse
14,95
  • Vr 18:00 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending boven 20,-

Samenvatting

Met marketing is het net als met voetbal: iedereen heeft er verstand van. Of liever gezegd: iedereen die omzetverantwoordelijkheden heeft of commercieel bezig is, heeft met marketing te maken en zou er dus ook verstand van moeten hebben. Maar voor een niet-marketeer is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan! Marketingplan voor niet-marketeers biedt gelukkig uitkomst.

SWOT-analyse, USP’s, de vijf P’s van de marketing. Op zich zijn het bekende termen, maar wat houden ze nu precies in? In Marketingplan voor niet-marketeers komt het allemaal aan de orde. Er wordt stapsgewijs uitgelegd waaruit een marketingplan bestaat, hoe je een organisatie- en marktanalyse uitvoert en wat een SWOT-analyse is. Dit gebeurt volgens beproefd concept, in waaiervorm met handige checklists en tips & tools, zodat alle informatie snel te raadplegen is.

Met deze waaier kom je beslagen ten ijs als er vanuit je functie enige marketingkennis van je wordt verwacht. Onmisbaar voor wie met marketing te maken heeft ( zowel in de commerciële als de dienstensector, maar geen marketeer is.

Reviews

Schrijf zelf een review
3 1 5

Handige waaier

|
Overzichtelijk samengevat. Een praktisch voorbeeld op de achterkant.

Specificaties

  • Auteur(s)Rolf Oostra
  • ISBN9789058712875
  • UitvoeringWaaier
  • Gewicht53 gr
  • TaalNederlands
  • Verschijningsdatum23-01-2008
  • Afmetingen152 mm x 72 mm x 8 mm
  • UitgeverijUitgeverij Thema
  • Aantal bladzijdes40
Copyright 2019 - Sitemap - Cookie instellingen