• Op werkdagen vóór 18:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending boven €20,-

Brand-id

  • Wil Michiels
  • Ineke Huyskens
  • Een praktisch inspiratieboek voor creatief denken
32,50
Vóór 18:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo’n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in Brand-id centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen …

Merkbeleving

Maar hoe doe je dat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving? De antwoorden op deze vragen vind je in Brand-id. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten.

Creativiteit

Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument®: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning.

Eyeopener

Deze aanpak maakt Brand-id tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eyeopener voor managers, marketeers, creatieven, docenten en studenten. Kortom: Brand-id is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit.

Over de auteur

Ineke Huyskens

drs. Ineke Huyskens is communicatietrainer, docent en inspirator. Haar passie ligt in het faciliteren van creatieve sessies. Zij is gespecialiseerd in masterclasses Branding & authenticiteit, waarbij zij de persoonlijke merkidentiteit koppelt aan de identiteit van organisaties. Daarnaast is zij verantwoordelijk voor de (eind) redactie van de boeken van Wil Michels.

Reviews

Schrijf zelf een review
Er zijn voor dit boek nog geen recensies geschreven.

Specificaties

  • Auteur(s)Wil Michiels, Ineke Huyskens
  • ISBN9789058714480
  • UitvoeringPaperback
  • Gewicht547 gr
  • TaalNederlands
  • Verschijningsdatum01-05-2011
  • Afmetingen240 mm x 170 mm x 15 mm
  • UitgeverijUitgeverij Thema
  • Aantal bladzijdes191
Copyright 2018 - Sitemap - Cookie instellingen