• Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
36,95
Gratis verzending
EUR 36.95 9789462761902 36,95
  • Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.1/10

Samenvatting

Een combinatie van

Waarom blijft de ene organisatie succesvol, terwijl andere organisaties uiteenvallen en verdwijnen? Waarom weet die ene persoon zijn succes te herhalen, terwijl eigenlijk niemand dat verwachtte? Vergeet alles wat je dacht te weten over het selecteren en aannemen van de juiste medewerkers. Het zit anders dan je denkt! Het geheim van winnende personen en teams zit hem in de combinatie van talent en vier belangrijke prestatiekenmerken, waar - vreemd genoeg - veel organisaties juist niet op selecteren.

 

Van onderzoek naar model

Bas Kodden deed onderzoek naar prestatie-indicatoren onder leidinggevenden en senior medewerkers van ruim 1100 professionals en 50 CEO's van Nederlands bekendste bedrijven. Zijn verrassende uitkomsten werpen een nieuw licht op het huidige aanname- en selectiebeleid van veel Nederlandse bedrijven. En het blijft niet bij theorie: dit boek biedt bovendien een praktisch model voor werving & selectie en professionele ontwikkeling. Inclusief diverse vragenlijsten en checklists voor hr-functionarissen en leidinggevenden die willen bouwen aan duurzaam winnende teams en organisaties.

Over de auteur

Bas Kodden (Auteur)

Leiderschapscoach en managementwetenschapper Bas Kodden is als directeur van het Executive MBA verbonden aan Nyenrode Business Universiteit.
Bekijk alles van Bas Kodden

rinus vermeulen (Redacteur)

Specificaties

Auteur(s) Bas Kodden, rinus vermeulen
ISBN 9789462761902
Uitvoering Hardback
Uitgeverij Koninklijke Boom Uitgevers
Gewicht 585 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 21-04-2017
Afmeting 239 x 178 x 19 mm
Aantal bladzijdes 206

Anderen bekeken ook

Mentale innovatie
Hans van Breukelen, Benno Diederiks, Bas Kodden
23,95
Word een held
Bas Kodden, Lilian Eefting
20,-
Krachtige keuzes
Jessica van Wingerden, Janneke Schenning
22,95
Personal branding in turbulente tijden
Cees Harmsen, Rolf Rosenmoller
20,95
Brand-id
Wil Michiels, Ineke Huyskens
32,95