Anatomie van de verleiding

Neuromarketing

9789024400577
Gratis verzending
EUR 36.50 9789024400577 36,50
  • Levertijd 2-3 werkdagen
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling.

Anatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen. In deel 1 van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel 2 bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd.

In Anatomie van de verleiding leer je:
- hoe je met neuromarketing je concurrenten voor kunt zijn;
- waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen;
- hoe je gebruik kunt maken van de fouten in het brein;
- wanneer intuïtie wel en niet bedriegt;
- hoe jouw informatie anderen overtuigt.

Anatomie van de verleiding is geschreven voor professionals en hbo-studenten marketing en communicatie.

Paul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit. Hij is grondlegger van CRM, en legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Hij is auteur van onder meer The New Marketing Era met voorwoord van Philip Kotler (McGraw-Hill). Daarbij is hij directeur van het marketingadviesbedrijf PPMC, dat al jaren in de Nederlandse top 3 staat van marketingconsultancybedrijven.

Over de auteur

Paul Postma (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Paul Postma
ISBN 9789024400577
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Paul Postma Marketing Consultancy
Gewicht 500 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 11-12-2017
Afmeting 241 x 160 x 18 mm
Aantal bladzijdes 268