• Nu besteld, dinsdag in huis
16,95

De gehaakte aardbei

waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen

9789077881477
EUR 16.95 9789077881477 16,95
  • Nu besteld, dinsdag in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

DE GEHAAKTE AARDBEI - WAAROM KLANTEN EN MARKETEERS ELKAAR NIET BEGRIJPEN

Marketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in nietszeggende woorden omdat dit beter past in hun strategie.

Mannen staan intussen met hun terreinauto’s fl uitend vast in de file. Vrouwen kopen schoenen waarop ze niet kunnen lopen. En je kinderen komen thuis met een portemonnee in de vorm van een gehaakte aardbei.

Waarom begrijpen klanten en marketeers elkaar niet? De verklaring is even simpel als verrassend. De manier waarop marketeers in hun werk hun brein gebruiken staat haaks op de manier waarop klanten bij het kopen hun brein gebruiken.

De internationaal bekende marketingautoriteit Paul Postma combineert zijn praktische ervaring met scherpe observaties uit het dagelijks leven. Dit boek bevat zijn populaire columns over het onbegrip tussen klanten en marketeers uit het Tijdschrift voor Marketing.

Over de auteur

Paul Postma (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Paul Postma
ISBN 9789077881477
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Paul Postma Marketing Consultancy
Gewicht 223 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 01-10-2008
Afmeting 200 x 126 x 16 mm
Aantal bladzijdes 175