De klassiekersclub

Hoe maak je een product dat de tand des tijds kan doorstaan

9789400516106
Ryan Holiday (Auteur)
<p>Wat zijn de strategieën voor het creëren en vermarkten van creatief werk dat de potentie heeft om een tijdloze klassieker te worden.</p>
Gratis verzending
EUR 22.99 9789400516106 22,99
  • Levertijd 2-3 werkdagen
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

Bestsellerauteur en marketingstrateeg Ryan Holiday laat zien dat het maken van een klassieker niet op toeval berust of een kwestie van geluk is.


De werkwijze en mentaliteit om iets te maken dat de tand des tijds doorstaat is te leren – of je nu auteur, ondernemer, muzikant, filmmaker of beeldend kunstenaar bent.


De basis vormt het maakproces. Dat vraagt alle aandacht en inspanning. Een slecht product zal ook met de beste marketing nooit meer dan een hype zijn. Als maker ben je continue aan het verfijnen en bijsturen, altijd met je publiek of doelgroep in het achterhoofd. Als je focus ligt op de kwaliteit, is de promotie van je werk en het opbouwen van een publiek een logische volgende stap op weg naar blijvend succes.

Over de auteur

Ryan Holiday (Auteur)


Specificaties

Auteur(s) Ryan Holiday
ISBN 9789400516106
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Bruna Uitgevers B.V., A.W.
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 10-10-2023
Aantal bladzijdes 288
Gewicht 376 gr
Afmeting 217 x 141 x 24 mm