Handboek betekenisvol ondernemen
het gat in de maatschappij
Gratis verzending
EUR
22.50
9789047009177
https://www.thema.nl/boek-handboek-betekenisvol-ondernemen/
22,50
- Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
- Klanten geven THEMA een 9.2/10
Waar gaat het over?
Kees Klomp, Stefan Wobben en Jesse Kleijer schreven met het ‘Handboek betekenisvol ondernemen’ een handleiding om te ondernemen in de betekeniseconomie. Hun methode bestaat uit 5 fasen die samen een concrete actielijst vormen voor het bouwen van een betekenisvoll bedrijf. Het begint bij de beweegredenen van de ondernemer als mens, en voert via de binnenkant van het bedrijf, het merk en de marketingactiviteiten naar een positieve impact op de maatschappij, wat op zijn beurt weer lucratief is voor de onderneming.
Maatschappelijke toegevoegde waarde is de belangrijkste pilaar onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin. We hebben het hier over wérkelijke, aantoonbare waarde - voor het leven van klanten, medewerkers en andere betrokkenen; kortom voor de maatschappij in brede zin. Welkom in de Betekeniseconomie!
Maatschappelijke toegevoegde waarde is de belangrijkste pilaar onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin. We hebben het hier over wérkelijke, aantoonbare waarde - voor het leven van klanten, medewerkers en andere betrokkenen; kortom voor de maatschappij in brede zin. Welkom in de Betekeniseconomie!
Over de auteur
Kees Klomp (Auteur)
Stefan Wobben (Auteur)
Jesse Kleijer (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | Kees Klomp, Stefan Wobben, Jesse Kleijer |
ISBN | 9789047009177 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Atlas Contact, Uitgeverij |
Gewicht | 431 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 10-05-2016 |
Afmeting | 230 x 161 x 21 mm |
Aantal bladzijdes | 240 |