• Nu besteld, dinsdag in huis
22,99

Het Oz- principe

beter presteren door een cultuur van accountability

9789047010029
Maak het principe van accountability onderdeel van de bedrijfscultuur.
Gratis verzending
EUR 22.99 9789047010029 22,99
  • Nu besteld, dinsdag in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

Het Oz-principe van Tom Smith laat haarfijn zien hoe je het principe van accountability onderdeel maakt van de bedrijfscultuur. Als medewerkers zich verantwoordelijk voelen voor hun eigen werk en de organisatiedoelen, zijn ze veel meer betrokken en wint iedereen. Waardoor resultaten ook aanzienlijk verbeteren en werkplezier toeneemt. Dit boek inspireert met herkenbare voorbeelden om een nieuwe manier van denken te implementeren en zaken anders aan te pakken, precies wat nodig is in dit tijdperk van snelle verandering.

Het Oz-principe verwijst naar The Wizard of Oz, waarin Dorothy, de Vogelverschrikker, de Blikken Man en de Leeuw op zoek gaan naar de tovenaar van Oz, in de hoop dat hij hen kan helpen. Op hun reis komen ze erachter dat ze zonder toverkracht heel goed in staat zijn zélf hun problemen op te lossen.

Over de auteur

Roger Connors (Auteur)

Tom Smith (Auteur)

Craig Hickman (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman, Gerda Baeyens
ISBN 9789047010029
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Atlas Contact, Uitgeverij
Gewicht 343 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 23-06-2017
Afmeting 211 x 135 x 25 mm
Aantal bladzijdes 256