De ultieme vraag 2.0

hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promoter

9789047009450
Hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promotor.
Onderwerp: Leiderschap
Gratis verzending
EUR 22.99 9789047009450 22,99
  • Momenteel niet leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

‘Zou u ons aan een vriend aanraden?’ Door deze vraag aan al je klanten te stellen ontdek je ‘tegenstanders’ (die een slechte indruk hebben en gemakkelijk kunnen overstappen naar de concurrent) en ‘promoters’ (ambassadeurs, die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei). Deze twee extremen, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score (NPS). Het proces waarmee je vervolgens van tegenstanders promoters maakt, heeft bedrijven in allerlei branches een nieuw leven gegeven. NPS is uitgegroeid tot een succesvolle methode die minstens zo krachtig is als Six Sigma. In 'De ultieme vraag 2.0' laten Fred Reichheld en Rob Markey zien dat NPS voor buitengewone resultaten kan zorgen. Aan de basis ligt een feedbackproces als krachtig instrument om werknemers te motiveren en klanten voor je te winnen. Met praktijkcases van bedrijven die hun customer experience met NPS wisten te verbeteren.

Over de auteur

Frederick Reichheld (Auteur)

Rob Markey (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Frederick Reichheld, Rob Markey, Elles Assink-Kroon
ISBN 9789047009450
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Atlas Contact, Uitgeverij
Gewicht 524 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 19-04-2016
Afmeting 231 x 152 x 28 mm
Aantal bladzijdes 288