Het innovatiedilemma

9789047008149
Gratis verzending
EUR 24.99 9789047008149 24,99
  • Levertijd 2-3 werkdagen
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

In Het innovatiedilemma laat Clayton Christensen zien dat succesvolle bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten.
Geroemd door onder anderen Steve Jobs, Jeff Bezos en Malcolm Gladwell toont dit boek wat een bedrijf kan doen om disruptieve veranderingen een stap voor te blijven.
Het innovatiedilemma is een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten, en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan.

Over de auteur

Clayton M. Christensen (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Clayton M. Christensen, Tijmen Roozenboom, Joke Traats
ISBN 9789047008149
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Atlas Contact, Uitgeverij
Gewicht 384 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 16-02-2015
Afmeting 210 x 135 x 26 mm
Aantal bladzijdes 320