• Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
20,99

Hondenbrokken

ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?

9789089650191
Jos Burgers (Auteur)
Unieke managementroman over het verbeteren van je klantgerichtheid
Onderwerp: Leiderschap
  • Unieke managementroman over het verbeteren van je klantgerichtheid
Gratis verzending
EUR 20.99 9789089650191 20,99
  • Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

  • Unieke managementroman over het verbeteren van je klantgerichtheid
  • Spannend en humoristisch verhaal vol eye-openers
  • De basisregels van klantgerichtheid helder uitgelegd
Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers.

Op een verhalende manier inzicht in je klantgerichtheid
In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid nu eigenlijk is. Niet in theorie, maar in praktijk. Zo ontdekt hij dat klantgerichtheid niet hetzelfde is als klantvriendelijkheid. En dat alles begint met helpen. Hij komt er uiteindelijk ook achter wat écht helpen nu eigenlijk inhoudt? Een amusant verhaal voor wie z'n interne of externe klantgerichtheid wil verbeteren. Het laat op een praktische manier zien hoe een klantgerichte medewerker zich gedraagt en toont wat er zoal bij komt kijken als je klanten écht wilt helpen. Een boek in de vorm van een managementroman zodat de inhoud beter beklijft.

Jos Burgers is auteur van bestsellers als Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, De wet van Snuf, Geef nooit korting! en Gek op gaten. Met meer dan 150 presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing en klantgerichtheid.

Over de auteur

Jos Burgers (Auteur)

Jos Burgers is auteur van managementboeken over klantgerichtheid, marketing, relatiemanagement en acquisitie, waaronder bestsellers als Hondenbrokken, De wet van Snuf, Geef nooit korting! en Gek op gaten. Met meer dan 150 presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing en klantgerichtheid.

Specificaties

Auteur(s) Jos Burgers
ISBN 9789089650191
Uitvoering Hardback
Uitgeverij Duuren Media, Van
Gewicht 307 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 03-04-2009
Afmeting 216 x 147 x 15 mm
Aantal bladzijdes 121