• Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
28,50

Nieuwe business modellen in consulting

9789490463427
Gratis verzending
EUR 28.50 9789490463427 28,50
  • Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

Wat is de rol van de adviseur in de informatiemaatschappij? Nu kennis breed beschikbaar is, kenniswerk in rap tempo automatiseert en nieuwe adviesmethoden opkomen, komt het vak van adviseur onder druk te staan. De herstructurering van de adviesindustrie is in volle gang. Vertrouwde namen verdwijnen, nieuwe gamechangers komen op. Deze ontwikkeling biedt echter ook geheel nieuwe kansen voor consultants. Aan de hand van vele cases laat dit boek zien hoe interne en externe consultants nieuwe business modellen
kunnen ontwikkelen, welke kennis daarvoor nodig is en hoe zij een nieuwe, op de 21e eeuw geschoeide relatie met hun klant kunnen aangaan. De tools in het boek helpen bij het vinden van antwoorden op de vraag hoe relevant te blijven voor je klant.

Over de auteur

Ard-Pieter de Man (Auteur)

Marguerithe de Man (Auteur)

Annemieke Stoppelenburg (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Ard-Pieter de Man, Marguerithe de Man, Annemieke Stoppelenburg
ISBN 9789490463427
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Vrije Uitgevers, De
Gewicht 448 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 14-09-2015
Afmeting 223 x 188 x 16 mm
Aantal bladzijdes 200