• Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
19,99

Wat is nu eigenlijk het probleem?

9789089653505
Alleen goed onderbouwde adviezen hebben overtuigingskracht en daarmee kans van slagen. Maar hoe pak je dat aan? Met dit boek heb je een krachtig middel in handen om klanten voor je te winnen.
 
  • Voor elke adviseur
  • Logische en praktische modellen
  • Praktijkgerichte voorbeelden
EUR 19.99 9789089653505 19,99
  • Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

Als adviseur wil je maar één ding: dat een interne of externe klant het door jou uitgebrachte advies met overtuiging overneemt. Maar veel adviezen worden niet of onvoldoende onderbouwd. En zonder een goede onderbouwing zien klanten niet in waarom een advies waardevol is en waarom ze het zouden moeten overnemen. Alleen goed onderbouwde adviezen hebben overtuigingskracht en daarmee kans van slagen. Maar hoe pak je dat aan?

In dit boek vind je een succesvolle adviesaanpak, gebaseerd op twee beproefde modellen: PROA en OPR. PROA staat voor Probleem, Risico, Oorzaak en Advies, en is bedoeld om een logische redenering van probleem naar advies te presenteren. OPR staat voor Oorzaak, Probleem en Risico, en heeft tot doel de juiste oorzaak voor de PROA te analyseren. Daarmee heb je een krachtig middel in handen om klanten voor je te winnen.

* Een bewezen adviesaanpak aan de hand van twee logische en praktische modellen.
* Veel voorbeelden van slecht en goed onderbouwde adviezen.
* Bedoeld voor elke adviseur die met beter onderbouwde adviezen meer succes wil behalen.

Over de auteur

Peter van Loevezijn (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Peter van Loevezijn
ISBN 9789089653505
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Duuren Media, Van
Gewicht 164 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 17-10-2016
Afmeting 210 x 140 x 10 mm
Aantal bladzijdes 104