• Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
39,95

Word een woest aantrekkelijke werkgever met werkgeluk

Naar een organisatie waar mensen willen (blijven) werken

9789462158276
Dit boek biedt een wetenschappelijk onderbouwde roadmap die organisaties concrete stappen en fasen aanreikt om werkgeluk te verkennen, succesvolle verandering door te voeren en werkgeluk duurzaam te integreren in bedrijfsprocessen.
  • Bewezen strategieën om werkgeluk te bevorderen
  • Concrete tips om je organisatie aantrekkelijker te maken
  • Geschikt voor een breed scala aan organisaties, van kleine bedrijven tot grote ondernemingen.
Gratis verzending
EUR 39.95 9789462158276 39,95
  • Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

Als organisatie ben je voortdurend op zoek naar manieren om talentvolle medewerkers aan te trekken en vooral te laten floreren, zodat ze met veel plezier bij je willen (blijven) werken. In een tijd waarin de arbeidsmarkt steeds krapper en competitiever wordt en de verwachtingen van medewerkers veranderen, gaat dat niet vanzelf. Gelukkig is er een oplossing: werkgeluk.
In dit boek Word een woest aantrekkelijke werkgever met werkgeluk ontdek je aan de hand van wetenschappelijke inzichten, praktische tips, voorbeelden, interviews met experts en ervaringsdeskundigen wat werkgeluk is, waarom het belangrijk is en hoe je het (verder) kunt vergroten.
Twee perspectieven worden behandeld: dat van de medewerker en dat van de organisatie. Wat zorgt ervoor dat een medewerker gelukkig is op het werk, dat hij kan floreren? Hoe mooi is het dat een medewerker met plezier en energie werkt, het gevoel heeft dat zijn bijdrage ertoe doet, zijn talenten kan gebruiken en dat hij fijn samenwerkt met collega’s?
En wat kan een organisatie doen om daar de juiste randvoorwaarden voor te creëren? Met andere woorden: hoe zorg je voor een prachtige en unieke employee experience (medewerkerservaring) tijdens de hele employee journey (medewerkersreis)?
Het unieke van dit boek is dat het als eerste in Nederland laat zien hoe de roadmap naar werkgeluk er concreet uitziet: welke fasen en welke concrete stappen zet je als organisatie om het onderwerp te verkennen, succesvolle verandering door te voeren en werkgeluk in processen zo te verankeren dat je een woest aantrekkelijke werkgever wordt waar mensen willen (blijven) werken!

Over de auteur

Gea Peper (Auteur)

Gea is werkgelukexpert, keynote spreker, trainer, adviseur en oprichter van het HappinessBureau, dat als doel heeft werkgeluk in organisaties (verder) te vergroten. Ze heeft een achtergrond in management consultancy (o.a. verandermanagement) en HR, en schreef diverse boeken over werkgeluk en het creëren van de beste employee experience, waaronder (als co-auteur) de bestseller Employee Experience – Happy People Better Business, genomineerd als managementboek van het jaar.

Ze is hoofddocent van de opleiding Werkgelukdeskundige die op een aantal hogescholen wordt aangeboden en ze schrijft regelmatig artikelen voor Trends in HR en PWnet.
Bekijk alles van Gea Peper

Lucas Swennen (Auteur)

Lucas is expert op het terrein van werkgeluk, employee experience, (employer) branding, onderzoek, journey mapping en (interne) communicatie. Hij heeft verschillende directiefuncties bekleed en (internationale) organisaties geadviseerd over marketing, medewerkerstevredenheid en merkstrategie, waarmee hij twee Europese prijzen wist te behalen.

Binnen het HappinessBureau is hij verantwoordelijk voor het meten van werkgeluk, de thema’s employee experience, journey mapping en hybride werken. Hij is mede-eigenaar van het HappinessBureau en publiceert over diverse onderwerpen, waaronder werkgeluk, waardering en alle aspecten van de medewerkersreis.
Bekijk alles van Lucas Swennen

Specificaties

Auteur(s) Gea Peper, Lucas Swennen
ISBN 9789462158276
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Vakmedianet
Gewicht 736 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 15-09-2023
Afmeting 211 x 210 x 22 mm
Aantal bladzijdes 312

Anderen bekeken ook

Persoonlijke effectiviteit
Jan Schouten, Joke Lingsma
33,-
Basisvaardigheden voor leidinggevenden
Coen Dirkx, Anton van den Dungen
25,-
Communiceren kun je leren
Doris Martin, Ingrid B. Ottevanger
21,-