Customer innovation (E-book)

Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie

9789401413527
E-book
EUR 21.99 9789401413527 21,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

Luister naar je klanten om je strategie te bepalen Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze vanuit de markt en werken ze volgens drie basisprincipes, ofwel drie manieren van naar je klanten kijken. Allereerst scannen succesvolle organisaties voortdurend hun omgeving, alert voor signalen van de klant. Op die manier kunnen ze anticiperen op eventuele veranderingen, noden en wensen. Bovendien zien ze innovatie als de enige manier om te overleven op de lange termijn. Wat ze leren van de klant zetten ze om in werkbare verandering. Tot slot werken deze organisaties samen op die punten waar ze zelf tekortschieten. Ze gaan slimme partnerships aan en begrijpen dat samenwerking cruciaal is om goede ideeën uit te laten groeien tot commercieel succes. Customer innovation is het referentiewerk naar een marktgedreven organisatie. Voor managers, ondernemers en iedereen die wil groeien vanuit de noden van klanten.

Over de auteur

Marion Debruyne (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Marion Debruyne
ISBN 9789401413527
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 29-05-2014
Aantal bladzijdes 217