De 9+ organisatie (E-book)

9789089650863
Berry Veldhoen (Auteur), Stephan van Slooten (Auteur)
Onderwerp: Leiderschap
E-book
EUR 19.99 9789089650863 19,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

Genomineerd voor het managementboek van het jaar 2011

In all the most relevant aspects, this book gets a 9+
B.Joseph Pine II, co-author, De Beleveniseconomie

Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het onbewuste. Inzicht in de onbewuste drijfveren biedt enorme kansen om binnen te komen in het hoofd van de klant: van business doen naar relaties bouwen en van Operational Excellence naar Customer Excellence. Dit biedt bovendien dé kans op een doorbraak in klanttevredenheid, die nu nog vaak blijft steken rond de 7. Een misleidend cijfer, want zon voldoende blijkt onvoldoende


Zie hier het perspectief voor de 9+ organisatie: de onderneming die volledig gebouwd is op het fundament van klantbeleving. De auteurs leggen in tien inspirerende hoofdstukken uit hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen veel relevanter kunnen worden in de belevingswereld van de klant. Deze organisaties verwerven mindshare met een hoger marketshare als gevolg. De bonus? Volledig tevreden en daardoor loyale klanten!


The 9+ Organization is essential reading for all managers. The authors provocatively and correctly shift attention from market share to its underlying cause: mind share. Success in competing for space in the customers mind drives marketplace success. The readers mind will certainly be opened up by this book. With its powerful ideas the sky really is the limit.
- Gerald Zaltman, The Joseph C. Wilson Professor of Business Administration Emeritus, Harvard Business School

Over de auteur

Berry Veldhoen (Auteur)


Stephan van Slooten (Auteur)

Stephan van Slooten is marketeer pur sang. Met meer dan 16 jaar ervaring binnen vooral de financiële dienstverlening is hij thuis in de verschillende facetten van (direct) marketing, klantbeleving, innovatie en communicatie. Van Slooten is sinds 2008 partner bij Altuïtion. Hiervoor was hij als manager marketing en communicatie onder meer verantwoordelijk voor het merk Centraal Beheer, Achmea en de 'Even Apeldoorn bellen'-campagne. Hij treedt regelmatig op als spreker op congressen en is docent van diverse opleidingen van de Academie voor Management (RUG).

Specificaties

Auteur(s) Berry Veldhoen, Stephan van Slooten
ISBN 9789089650863
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Duuren Media, Van
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 16-09-2011
Aantal bladzijdes 176