De blauwe oceaan (E-book)

creatieve strategie voor nieuwe, concurrentievrije markten

9789047008286
Het internationaal geprezen meesterwerk over strategische waarde-innovatie: stop met de concurrentiestrijd in de rode oceaan en richt je op het onontgonnen rendabele terrrein van de blauwe oceaan.
Onderwerp: Leiderschap
E-book
EUR 14.99 9789047008286 14,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?


HERZIENE EDITIE MET NIEUW VOORWOORD EN DRIE EXTRA HOOFSTUKKEN

Zelden sloeg een managementtheorie zo snel aan als De blauwe oceaan. Al tien jaar is het een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. Wereldwijd werden maar liefst ruim 3,5 miljoen exemplaren verkocht.

In dit strategisch meesterwerk beargumenteren Kim en Mauborgne dat hevige concurrentie slechts leidt tot een bloedrode oceaan van rivalen die vechten om een almaar krimpende winstmarge. Zich baserend op een uitgebreide studie onder 150 bedrijven, pleiten zij voor de creatie of ontdekking van een nieuwe, onontgonnen markt: de blauwe oceaan.

Over de auteur

W. Chan Kim (Auteur)

Renée Mauborgne (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Tijmen Roozeboom
ISBN 9789047008286
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Atlas Contact, Uitgeverij
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 16-02-2015
Aantal bladzijdes 230