De Starbucks strategie (E-book)

9789000336821
E-book
EUR 12.99 9789000336821 12,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

Blink net zo uit als Starbucks!


 


Door een uitgekiende strategie van Starbucks is koffie bestellen veranderd in een cultureel fenomeen. Michelli toont in dit boek welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten. En hoe het bedrijf erin slaagde de economische crises te verwerken.


 


‘Neem een kop koffie, leg je voeten op tafel en lees dit boek!’ – Ken Blanchard, auteur van De One Minute Manager


 


Joseph A. Michelli is organisatieadviseur en psycholoog. Hij is daarnaast de auteur van de internationale bestseller Starbucks. Hij is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klanttevredenheid.

Over de auteur

Joseph A. Michelli (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Joseph A. Michelli, Gerard Grasman
ISBN 9789000336821
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 12-03-2014
Aantal bladzijdes 310