De Superpromoter (E-book)

9789089653048
E-book
EUR 15.99 9789089653048 15,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

‘Superpromoter’ is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek, want superpromoters zijn van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door anderen gekopieerd. Ze zorgen voor omzetgroei, gemotiveerde medewerkers en een onderscheidende strategie. Ze zijn de personificatie van de kracht van enthousiasme.

Hoe kun je superpromoters als klanten, medewerkers of burgers inzetten om je organisatie succesvoller te maken? Je leest het in deze volledig herziene versie van De superpromoter. Rijn Vogelaar bewijst dat het onderwerp actueler is dan ooit. Hij geeft de nieuwste inzichten, laat succesvolle organisaties aan het woord en beschrijft talloze inspirerende cases. Een boek waarmee je de concurrentie achter je laat, of zelfs irrelevant maakt!

Read – and loved – Rijn Vogelaar’s book The Superpromoter. Get the enthusiasm for yourself!
Joe Pine, best selling author (with Jim Gilmore) of The Experience Economy and Authenticity

Het aanstekelijke enthousiasme van superpromoters is ongetwijfeld het krachtigste en invloedrijkste middel op weg naar groei en succes.
Jos Burgers, veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers als De Wet van Snuf en Geef nooit korting!

De superpromoter is een van de positiefste managementboeken ooit. Rijn gelooft in de kracht van positieve klanten en heeft héél concrete handvatten hoe je daarmee om moet gaan. Dit boek is een absolute klassieker in de managementliteratuur.
Steven Van Belleghem, keynote speaker en auteur van bestsellers als When digital becomes human


Over de auteur

Rijn Vogelaar (Auteur)

Josien Moerman (Redacteur)

Specificaties

Auteur(s) Rijn Vogelaar, Josien Moerman
ISBN 9789089653048
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Duuren Media, Van
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 08-12-2015
Aantal bladzijdes 191