De ultieme vraag 2.0 (E-book)

9789047009474
E-book
EUR 9.99 9789047009474 9,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

‘Zou u ons aan een vriend aanraden?’ Door deze vraag aan al je klanten te stellen ontdek je ‘tegenstanders’ (die een slechte indruk hebben en gemakkelijk kunnen overstappen naar de concurrent) en ‘promoters’ (ambassadeurs,
die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei). Deze twee extremen, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score (NPS). Het proces waarmee je vervolgens van tegenstanders promoters maakt, heeft
bedrijven in allerlei branches een nieuw leven gegeven. NPS is uitgegroeid tot een succesvolle methode die minstens zo krachtig is als Six Sigma. In deze volledig herziene en uitgebreide editie tonen Fred Reichheld en zijn collega
Rob Markey aan dat NPS voor buitengewone resultaten zorgt. Aan de basis ligt een feedbackproces als krachtig instrument om werknemers te motiveren en klanten voor je te winnen. Nieuw zijn de vele praktijkcases van bedrijven die hun customer experience met NPS wisten te verbeteren.

Over de auteur

Frederick Reichheld (Auteur)

Rob Markey (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Frederick Reichheld, Rob Markey, Elles Assink-Kroon
ISBN 9789047009474
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Atlas Contact, Uitgeverij
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 28-05-2016
Aantal bladzijdes 224