Het nieuw tv-kijken (E-book)

een positieve kijk op televisie in Vlaanderen

9789401422628
E-book
EUR 21.99 9789401422628 21,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

Over ons kijkgedrag Hoe kunnen televisieomroepen en -producenten inspelen op de veranderende manier van tv-kijken? Om welk businessmodel vraagt de huidige on-demand-consumptie? Digitalisering breekt door in alle vormen van beeldcultuur. Ook de klassieke tv-wereld ontsnapt hier niet aan. De fragmentatie van de media en het groeiende belang van big data wijzigen het televisiekijken fundamenteel. In dit boek pleiten de auteurs voor een doordachte strategie en een crossmediale benadering: televisieproducties aanbieden op meerdere platformen. Dit met als doel de grenzen tussen de diverse media te laten vervagen en op die manier beter tegemoet te komen aan de wens van de kijker. Want alleen door innovatie, door het omarmen van technologie en door samenwerking kan televisie het massamedium bij uitstek blijven.

Over de auteur

Geert Wellens (Auteur)

Leo Neels (Auteur)

Dirk Wauters (Auteur)

Jo Caudron (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Geert Wellens, Leo Neels, Dirk Wauters, Jo Caudron
ISBN 9789401422628
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 06-01-2015
Aantal bladzijdes 119