Hondenbrokken (E-book)

9789089650702
Jos Burgers (Auteur)
Onderwerp: Leiderschap
E-book
EUR 16.99 9789089650702 16,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid?



Tim, de eigenaar van een dierenspeciaalzaak, gaat in deze managementroman samen met zijn medewerkers op zoek naar het antwoord op de vraag waar klanten nu écht gelukkig van worden. Hij ontdekt dat klanten eigenlijk maar één ding willen: goed geholpen worden. Dat klinkt eenvoudiger dan het is, want klanten goed helpen blijkt veel te omvatten. Maar wie het onder de knie krijgt, wordt daarvoor rijkelijk beloond met trouwe klanten, die door mond-tot-mondreclame ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten.



Hondenbrokken is een aanstekelijk verhaal voor iedereen die zijn klantgerichtheid - intern of extern - wil verbeteren. Het boek biedt op een speelse manier verhelderende inzichten en handige tips voor de dagelijkse praktijk in zowel profit- als non-profitorganisaties.


Over de auteur

Jos Burgers (Auteur)

Jos Burgers is auteur van managementboeken over klantgerichtheid, marketing, relatiemanagement en acquisitie, waaronder bestsellers als Hondenbrokken, De wet van Snuf, Geef nooit korting! en Gek op gaten. Met meer dan 150 presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing en klantgerichtheid.

Specificaties

Auteur(s) Jos Burgers
ISBN 9789089650702
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Duuren Media, Van
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 01-12-2010
Aantal bladzijdes 136