• E-book, direct leverbaar
12,99

iDNA (E-book)

9789462722439
Onderwerp: Leiderschap, Inspiratie & Motivatie
  • Ontwikkel je creativiteit en blijf groeien!
  • Met dit e-boek maak je je eigen innovatie stappenplan
  • Direct toepasbaar in jouw onderneming
E-book
EUR 12.99 9789462722439 12,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.1/10

Samenvatting

In april 2012 publiceerde Adobe een studie (State of Create) over creativiteit en innovatie in ondernemingen. 80% van de ondervraagden gaf aan dat creativiteit de belangrijkste factor is bij economische groei. Maar de opvallendste uitkomst was misschien wel dat een grote minderheid – slechts een op de vier – vindt dat ze hun creatieve mogelijkheden optimaal benutten. En dat is letterlijk doodzonde, want zonder creativiteit en innovatie is een bedrijf ten dode opgeschreven.

Innoveren is essentieel

We kennen allemaal de voorbeelden: Kodak, Nokia, Free Record Shop, Oad. Tot voor kort succesvolle bedrijven die prachtige producten en diensten aanboden en daar geweldige resultaten mee behaalden. Maar helaas ook bedrijven die te laat zagen dat de wereld om hen heen veranderde. En die te laat, of zelfs helemaal niet, innoveerden, omdat ze te lang vasthielden aan hun oude – ooit zo winstgevende – business model.

Creativiteit is een basisvoorwaarde

In deze tijd, waarin verandering de enige constante is, is innoveren een must, en creatief denken een basisvoorwaarde. Met het boek iDNA ontsluiten we het creatieve potentieel van jouw organisatie met praktische tips, interessante verhalen, creatieve tools en technieken en een stappenplan voor innovatie, het ICE model: Innovation, Creativity & Entrepreneurship. Zo word je duurzaam creatiever en innovatiever, de basisprincipes voor blijvende economische groei.

Iedereen heeft het iDNA, het innovatie DNA in zich. Je moet het alleen wel ontwikkelen. Dit boek leert je hoe.

"Met iDNA heeft de auteur naar eigen zeggen, en achteraf gezien, een leesboek, inspiratieboek, studieboek, werkboek en naslagwerk afgeleverd. Bestemd voor leidinggevenden en medewerkers in profit en non-profit, voor (creatieve) facilitators en voor studenten van verschillend pluimage."
Sjors van Leeuwen op managementboek.nl.

webinar van Harry van der Schans


Bekijk de gratis webinar van Harry van der Schans over iDNA - klik hier





 

Over de auteur

Harry van der Schans (Auteur)

Harry van der Schans is creativiteitsexpert en werkzaam bij het De Bono Expertisecentrum, het centrum voor innovatie en creativiteit van het Koning Willem I College / School voor de Toekomst in Den Bosch.
Bekijk alles van Harry van der Schans

Specificaties

Auteur(s) Harry van der Schans
ISBN 9789462722439
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Uitgeverij Thema
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 20-02-2020