• Op werkdagen vr 18:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending boven 20,-

Feedback

  • Het belangrijkste aspect van communicatie helder uitgelegd
  • Commentaar geven zonder anderen te kwetsen
  • Beter omgaan met kritiek van je collega's of je baas
Gratis verzending
22,95
  • Vr 18:00 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending boven 20,-

Samenvatting

Slik je je kritiek op anderen soms in? Maakt het je wat uit of je commentaar geeft aan je medewerker, collega of baas? Vermijd je het wel eens om positieve feedback te geven? Veel mensen zullen deze vragen bevestigend beantwoorden. Zij vinden het moeilijk om met feedback om te gaan en lopen er liever met een boog omheen. Toch is open communiceren onontbeerlijk voor het bereiken van (top)prestaties in organisaties.

Leer op een goede manier feedback te geven

Dit praktische boek leert je luisteren naar wat anderen je zeggen en je eigen commentaar zo te geven dat anderen naar je luisteren. Je leert hoe je op een duidelijke manier commentaar kunt geven, zonder met je waardeoordelen anderen te kwetsen of af te kraken. Je krijgt inzicht in de angst en emoties die daarmee gepaard kunnen gaan. Zo verbeter je het persoonlijk functioneren van jezelf en de mensen om je heen.
 

Over de auteur

Marieta Koopmans

Marieta Koopmans is sociaal psycholoog en werkt zelfstandig als individuele coach van managers onder de naam C'enter.
Bekijk alles van Marieta Koopmans

Reviews

Schrijf zelf een review
Er zijn voor dit boek nog geen recensies geschreven.

Specificaties

  • Auteur(s)Marieta Koopmans
  • ISBN9789058711878
  • UitvoeringPaperback
  • Gewicht193 gr
  • TaalNederlands
  • Verschijningsdatum23-06-2007
  • Afmetingen210 mm x 140 mm x 9 mm
  • UitgeverijUitgeverij Thema
  • Aantal bladzijdes118
Copyright 2018 - Sitemap - Cookie instellingen