Feedback geven en vragen
Op een goede manier feedback geven is een van de lastigste aspecten van communicatie. Je wisselt namelijk informatie uit over hoe je het gedrag of de houding van de ander ziet en ervaart, en dat kan gemakkelijk verkeerd uitpakken. Feedback geven betekent: medewerkers helpen, stimuleren en hen beter laten worden in hun werk. Dat klinkt eenvoudig, maar in de praktijk blijkt goed feedback geven een hele kunst.

Vraag gewoon feedback 1 Positieve feedback
Type: Paperback
Voor iedereen die zichzelf écht wil leren kennen en wil ontwikkelen
- Paperback
- E-book
Paperback
12,95
Vóór 23.00 besteld, morgen in huis
E-book
7,99
Direct leverbaar

Vraag gewoon feedback 2 Adviserende feedback
Type: Paperback
Voor iedereen die zichzelf écht wil leren kennen en wil ontwikkelen
- Paperback
- E-book
Paperback
12,95
Vóór 23.00 besteld, morgen in huis
E-book
7,99
Direct leverbaar

Feedbackkaarten 1
Type: Spel
Aantal spelers: 2 of meer
Op een positieve manier feedback leren geven en ontvangen
4.5
1
5
17
14,95
Vóór 23.00 besteld, morgen in huis

Feedbackkaarten 2
Type: Spel
Aantal spelers: 2 of meer
Praktisch instrument om op een laagdrempelige manier met feedback om te gaan
14,95
Vóór 23.00 besteld, morgen in huis
Feedback boeken
Je moet zo nu en dan kunnen zeggen dat het werk van je collega niet in orde is, of juist erg goed.Andersom is het ook belangrijk dat je zelf goed met kritiek kunt omgaan. Prestaties worden er alleen maar beter van en de samenwerking verloopt soepeler. Het is een kans om onszelf te verbeteren. Het spiegelspel leer je over jezelf door de feedback die je krijgt van medespelers. Met de feedbackkaarten deel 1 en feedbackkaarten deel 2 leer je op een positieve manier feedback te geven en te ontvangen. Het geeft je de kans te groeien, te veranderen en te verbeteren. Maar vrijwel iedereen vindt feedback moeilijk. Daarom zijn er deze kaarten ontwikkeld.