• Leverbaar vanaf 22-12-2021
24,95
Gratis verzending
24,95
  • Leverbaar vanaf 22-12-2021
  • Klanten geven THEMA een 9.0/10

Samenvatting

Een klacht ontvangen is vervelend. Je wilt het als organisatie graag goed doen, maar dat is deze keer niet gelukt. Tenminste, niet in de ogen van de klager. De klachtbehandelaar kan aan de slag om de kwestie netjes en vlot op te lossen.

Maar dat is niet het enige wat je als (publieke) organisatie kunt doen. Je doelgroep heeft je met die klacht letterlijk verteld wat er beter kan. Hoe mooi zou het zijn als je juist van de klachten kunt leren en daardoor je organisatie duurzaam gaat verbeteren?

Door dit boek ga je anders naar klachten kijken. Je gaat de signalen onderscheiden en waarderen en zien dat er verschillende manieren zijn waarop je het leren ervan kunt vormgeven. En je leert hoe je iedereen kunt betrekken, van toezichthouder tot bestuurder, van manager tot klachtenfunctionaris, om samen te kunnen reflecteren en ontwikkelen.

Volgende keer beter! laat zien hoe je met jouw organisatie de sprong kunt maken naar een onderzoekende en lerende benadering van klachten. Zodat je het volgende keer écht beter doet.

Over de auteur

Manja Bomhoff (Auteur)

Yvonne van der Vlugt (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Manja Bomhoff, Yvonne van der Vlugt
ISBN 9789462723115
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Uitgeverij Thema
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 22-12-2021
Aantal bladzijdes 240