• Op werkdagen vr 18:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending boven 20,-
  • Gratis retourneren

Soort

Onderwerpen

Prijs

Waardering

Uitgelicht

Communicatie

  • Wil je weten hoe je gemakkelijker contact legt?
  • Leren hoe je iemand op een goede manier feedback geeft?
  • Of beter met kritiek omgaan?

Kies dan voor de boeken van Thema over communicatie. Die geven je inzicht in alle aspecten van verbale en non-verbale communicatie en bieden handvatten om je communicatie te verbeteren.

Integere types doen niet aan marketing

Integere types doen niet aan marketing

Kiki Verbeek
Type: Hardback
Verkoop je product of dienst door waardevolle inhoud te delen
24,95
Vr 18:00 besteld, morgen in huis
Feedback challenge

Feedback challenge

Axelle de Roy
Type: Paperback
Daagt je uit om vijftien dagen lang om feedback te vragen
17,95
Vr 18:00 besteld, morgen in huis
Kleintje feedback

Kleintje feedback

Annemieke Nijman
Type: PDF met digitaal watermerk
Laat zien hoeveel beter het is om mt elkaar te praten, in plaats van over elkaar
6,99
Direct leverbaar
Een praatje maken

Een praatje maken

Marjolijn van Burik
Type: Ebook
Met tips, oefeningen, voorbeelden en grappige, herkenbare cartoons
9,99
Direct leverbaar
Benvloed anderen, begin bij jezelf

Benvloed anderen, begin bij jezelf

Bert van Dijk
Type: Paperback
Benvloed anderen en verbeter de samenwerking
24,95 19,96
Vr 18:00 besteld, morgen in huis
Ben ik zo duidelijk?

Ben ik zo duidelijk?

Marieta Koopmans, Marloes Abrahamse
Type: Waaier
Praktische tools waarmee je je invloed kunt vergroten
14,95
Vr 18:00 besteld, morgen in huis
Feedback

Feedback

Marieta Koopmans
Type: Waaier
Onmisbaar voor een geslaagde samenwerking
14,95
Vr 18:00 besteld, morgen in huis
Feedbackkaarten

Feedbackkaarten

Axelle de Roy
Type: Spel
Aantal spelers: 2 of meer
Op een positieve manier feedback leren geven en ontvangen
14,95
Vr 18:00 besteld, morgen in huis
Communiceren kun je leren

Communiceren kun je leren

Doris Martin
Type: Ebook
Basisvaardigheden voor communicatie: converseren, begrijpen, presenteren, assertief opstellen, formuleren etc.
12,99
Direct leverbaar
Als jij de klant was ...

Als jij de klant was ...

Nicolette Wuring
Type: Ebook
Customer advocacy: kijken met de ogen van de klant.
  • E-book
  • Paperback
E-book
9,99
Direct leverbaar

Paperback

14,95
Vr 18:00 besteld, morgen in huis

Communicatieboeken om je gesprekstechnieken te ontwikkelen

Ben je van plan een functie in communicatie te gaan doen? Wil je weten hoe je makkelijker contact kunt maken met mensen en daarmee ook je zelfvertrouwen een boost geven? Wil je weten hoe je op de juiste manier feedback moet geven of wil je juist beter met feedback om kunnen gaan? Dit kan met één of meerdere van onze boeken communicatie. 

We bieden vele boeken communicatie aan, waardoor alle aspecten met betrekking tot communicatie behandeld en uitgelicht worden. Zo hebben we voor iedereen een geschikt boek: of je nu wilt weten hoe je een gesprek natuurlijk kan laten verlopen of wilt leren hoe je het beste feedback kunt geven en ontvangen. Ook vinden we het belangrijk dat de boeken in jouw manier van leven passen. Het is logisch dat je niet alle tijd hebt om pagina's vol met overbodige informatie door te werken om uiteindelijk de kern van het verhaal te vinden. Wij hebben onze boeken zo gemaakt dat ze in korte tijd door te lezen zijn. Zo krijg je alleen de belangrijke en zinvolle informatie mee. Door compacte boeken te maken, zorgen we ervoor dat je ze gemakkelijk tussen de dagelijkse activiteiten door kunt lezen. En zo krijg je toch alles mee over de nieuwste inzichten op het gebied van communicatieve vaardigheden.

Naast het grote en diverse aanbod op het gebied van communicatie boeken, hebben we ook veel verschillende soorten boeken. Als je een boek het liefst op papier wilt hebben, zijn de boeken in de vorm van een paperback of hardback het meest geschikt. Maar als je vanwege het gebruiksgemak liever geen fysieke boeken bij je wilt dragen, kun je kiezen voor een e-book. Daarnaast hebben we ook spellen, waaiers en tools. Wat je ook wilt, er zal altijd een geschikte variant zijn. 

Dus wil je je gesprekstechnieken verbeteren en je communicatieve vaardigheden ontwikkelen? Wij hebben meerdere geschikte communicatieboeken om je te helpen. Door de jaren heen hebben we veel kennis opgedaan over verbale- en non-verbale communicatie, gesprekstechnieken en alle andere aspecten met betrekking tot communiceren. Zo kunnen we jou helpen te communiceren zoals jij wilt. Zo leer jij hoe je tussen de regels door luistert of iets ingewikkelds op een eenvoudige manier kan zeggen. Kies het boek uit dat het meest geschikt is voor jou en zie wat de boeken voor jou kunnen doen.
 

 

Copyright 2017 - Sitemap